kfd protein dessert

17 szybkich sposobA?w na walkA� z tA�uszczem

17 szybkich sposobA?w na walkA� z tA�uszczem

Posted Image

1. CzA�A�ciej znaczy lepiej

ZjadajA�c 5, 6 posiA�kA?w dziennie w przeciwieA�stwie do standardowego wzorca wspomagamy metabolizm. NaleA?y jednak pamiA�taA�, aby porcje nie byA�y zbyt duA?e, gdyA? mogA� spowolniA� metabolizm i bA�dA� przyczyniaA�y siA� do odkA�adania kalorii w postaci tA�uszczu.

2. SaA�atki dla wszystkich

Ostatnie badania przeprowadzone na jednej z renomowanych uczelni w USA wykazaA�y, iA? zjadanie saA�atki przed gA�A?wnym posiA�kiem wpA�ywa na zmniejszonA� podaA? kalorii podczas spoA?ywania posiA�ku. Mowa tutaj o saA�atce bez dodatkowych sosA?w oraz dressingA?w, ktA?re nie sA� zbyt przyjazne ze wzglA�du na skA�ad.

3. BiaA�ko!

Jak wiadomo dA?wiganie ciA�A?arA?w to najlepszy sposA?b na pozbycie siA� zbA�dnych kilogramA?w. NaleA?y pamiA�taA�, aby trening byA� wsparty odpowiednim spoA?yciem biaA�ka. Jedzenie zbyt maA�ych iloA�ci oznacza mniejsze przyrosty, nieznaczny progres. 2 g biaA�ka na kaA?dy kilogram masy ciaA�a to odpowiednia iloA�A� budulca, ktA?ry wspomoA?e budowA� i regeneracjA� Cheap eldepryl medication miA�A�ni.

Posted Image

4. MA�dre wA�glowodany

Podczas zrzucania zbA�dnych kalorii naleA?y pamiA�taA� o zmniejszonej podaA?y wA�glowodanA?w. DobrA� metodA� jest rA?wnieA? rotacja wA�glami- przeplatanie dni z wysokA� i niskA� podaA?A� wA�glowodanA?w. PA�atki owsiane, ryA? brA�zowy, makarony ciemne to bogate w bA�onnik A?rA?dA�a zA�oA?onych wA�glowodanA?w, ktA?re warto wkomponowaA� do jadA�ospisu.Wszelkiego rodzaju przetworzone produkty czy sA�odkie napoje powinny od razu byA� wykluczane gdyA? nie wnoszA� nic dobrego.

5. Napoje gazowane sA� BE!

Jak pokazujA� badania, pijA�c 1 napA?j gazowany dziennie dostarczamy 1.750 kalorii na tydzieA� do naszej diety. Oznacza to przypA�yw zbA�dnych cukrA?w prostych, ktA?re w bardzo szybkim tempie zadomowiA� siA� w tkance tA�uszczowej. Woda to najlepsze rozwiA�zanie. MoA?e nie zachwyca walorami smakowymi ale dodatek cytryny czy grejpfruta A�wietnie wspomogA� spoczynkowy metabolizm.

6. Alkoholowe problemy

Konsumpcja alkoholu moA?e powodowaA� obniA?enia poziomu testosteronu co skutkuje sA�absza regeneracjA� po treningowA� oraz spadkiem popA�du seksualnego. Dodatkowo kalorie pochodzA�ce z alkoholu sA� bardzo szybko odkA�adane.

Posted Image

7. Zwolnij Panie TURBO!

KaA?dy sportowiec wie doskonale jak waA?nym elementem jest wolne jedzenie posiA�kA?w. Zbyt szybkie jedzenie moA?e byA� przyczynA� odkA�adania kalorii. Po 10 minutach jedzenie znajdujA�ce siA� w A?oA�A�dku moA?e wysyA�aA� sygnaA� do mA?zgu, iA? jesteA� najedzony. Nie ma siA� co A�pieszyA�- to nie konkurs obA?arstwa!

8. Operacja restauracja

Jedzenie posiA�kA?w poza domem czA�sto jest niezdrowe. Sporo sosA?w, control sex pills birth. olei czy sztucznych dodatkA?w smakowych. BA�dA�c w restauracji pod A?adnym pozorem nie wybieraj daA� gA�A�boko smaA?onych. Wybieraj dania grillowane bA�dA? przygotowywane na parze. SaA�atki oraz wszelkie warzywa jedz bez dodatku masA�a oraz dressingA?w.

9. Wycinka kalorii

W kaA?dym programie spalania tA�uszczu moA?na znaleA?A� informacjA� na temat spoA?ywania mniejszej iloA�ci kalorii niA? jest konsumowana. Dlatego zmniejszenie spoA?ycia 250 kalorii na dzieA� jest kluczem do sukcesu.

Posted Image

10. Unikaj cukrA?w prostych

Zbyt duA?a iloA�A� tych wA�glowodanA?w moA?e w bardzo duA?ym stopniu niwelowaA� wszelki progres. Cukry proste niekorzystnie wpA�ywajA� na metabolizm przez gwaA�towne skoki poziomu insuliny. Najlepszym czasem na ich spoA?ycie jest okres bezpoA�rednio po zakoA�czeniu A�wiczeA�. W innym razie omijaA� szerokim A�ukiem.

11. Timing

ZjadajA�c 2/3 dziennych kalorii w 2 pierwszych posiA�kach jest bardzo dobrA� strategiA� na przeciwdziaA�anie pA?A?niejszemu obA?arstwu.

12. BA�onnik=sojusznik

ZarA?wno rozpuszczalny jak i nie, sA� niezbA�dne dla organizmu. WspomagajA� ogA?lny dobrostan oraz spadek tkanki tA�uszczowej. SpoA?ycie tego skA�adnika u dorosA�ych powinno byA� w przedziale 35-40g/dzieA�, z czego 1/3 powinna pochodziA� z nierozpuszczalnej odmiany. Jedzenie bogate w ten skA�adnik to nie tylko produkty zboA?owe ale rA?wnieA? warzywa takie jak brokuA�y.

13. Samodoskonalenie

JeA�li w pracy czy szkole nie mamy dostA�pu do zdrowego jedzenia wybieramy opcjA� zabierania go ze sobA�. Pojemniki na jedzenie nie sA� bardzo drogie a na pewno siA� przydadzA�. Poza tym obeznanie w kuchni jest pomocne w kontaktach z pA�ciA� przeciwnA� %-)

Posted Image

14. Ale jaja!

Jedzenie jajek na A�niadanie redukuje gA�A?d i spoA?ycie kaloryczne nawet do 24 godzin. Nic dodaA� nic ujA�A�.

15. Nie bA�dA? taki sA�ony

WzmoA?ona konsumpcja soli przyczynia siA� do zatrzymywania wody w organizmie oraz zmniejszonego spalania tA�uszczu. Aby wyglA�daA� szczuplej, naleA?y wyeliminowaA� sA?l z jadA�ospisu, piA� wiA�cej wody i wyzbyA� siA� wszelkich przekA�sek wysoko przetworzonych.

16. Masz Mleko?

Osoby spoA?ywajA�ce produkty z wysokA� zawartoA�ciA� wapnia, przez 24 godziny wykazywaA�y wiA�kszA� oksydacjA� tA�uszczy w przeciwieA�stwie do ludzi, ktA?rzy unikali nabiaA�u. Produkty takie jak nie sA�odzone i nisko tA�uszczowe jogurty czy mleko sA� jak najbardziej OK! JeA�li jednak nie tolerujesz laktozy wybieraj mleko ryA?owe, gryczane, sojowe bA�dA? wcinaj spore iloA�ci ciemno-zielonych liA�ciastych warzyw.

17. Moje orzeszki!

Poszukujesz zdrowej przekA�ski? SpoA?ycie garA�ci migdaA�A?w u osA?b poddanych ekspertyzie wspomogA�o utratA� zbA�dnych kilogramA?w aA? o 62%! Nic tylko wcinaA�.

Posted Image

A?rA?dA�o:
http://1-2-1-fitness.blogspot.com/2010/08/17-ways-to-fight-fat.html

 

Kategorie: Artykuły

Dodaj komentarz

Kulturystyka i fitness

Zobacz wszystkie artykuły

Partnerzy portalu

log-kfd-ar log-kfd2-ar
0.17