kfd protein dessert

Motywacja – klucz do sukcesu

Dodany obrazek

Motywacja to podstawowa rzecz w treningach. Bez dobrego nastawienia oraz motywacji nie mamy, czego szukać w siłowni. Trening nie polega na odbębnieniu ćwiczeń z grafiku i jak najszybszym dotarciu do domu. Trening żeby był efektywny i dawał jakiekolwiek rezultaty musi być poparty przez odpowiednie nastawienie. Jeśli nie masz chęci do treningu bądź odkładasz każdy trening w nieskończoność to ten artykuł na pewno jest dla Ciebie. Przed rozpoczęciem swojej przygody z siłownią zawsze należy sobie postawić pytanie-Dlaczego to robię? Co jest moim celem? Należy spojrzeć w głąb duszy i przekonać samego siebie, że nie ma rzeczy niemożliwych. Chęci oraz zaangażowanie to w znaczącym stopniu klucz do zbudowania imponujących mięśni.
Wszystko tak naprawdę zaczyna się od głowy. Żadna odżywka nie jest tak silna jak twoje ego..Jeśli będziesz poddawać się na każdym kroku to jak będziesz sobie radził z innymi sytuacjami życiowymi..Sprostasz wymaganiom?? Dając z siebie sto procent masz satysfakcję i wiesz, że zrobiłeś dosłownie wszystko, aby pomóc sobie w dojściu do upragnionego celu.
W tym artykule przedstawiłem 12 zagadnień, które w pewien sposób pomogą mi w wyjaśnieniu głównego tematu.

1. Zdjęcia- pewnie często oglądałeś/łaś siebie na fotach z wakacji bądź w lustrze..Sumienie mówi, że przydałoby się zrzucić kilka kilogramów, ale jakoś nie możesz się do tego zabrać..Dlatego najlepszym rozwiązaniem i zarazem 1 kluczem do motywowania siebie są osobiste zdjęcia. Patrząc na nie codziennie masz na sobie pewnego rodzaju presję, co motywuje cię do działania.

2. Przyjaciele- wiem jedno-jeśli chcesz osiągnąć cel musisz trzymać się zasad, jakie sobie wytyczyłeś..Na pewno nie możesz patrzeć na innych. Jeśli stawiasz sobie cel to trzymaj się jego i nie odpuszczaj-nawet, jeśli mama upiekła pycha ciasto a babcia wpadła ze świeżą dawką słodyczy. Raz drugi trzeci i twój plan wielkiej przemiany sylwetki runie, a tym samym twoja motywacja jeszcze bardziej na tym ucierpi.

3. Nagroda- przyjęło się, że kiedy dziecko zrobi coś dobrego czeka go nagroda. Najczęściej w latach młodości są to słodycze. Nie wiem jak inni, ale moim zdaniem to raczej nie nagroda, lecz szkodzenie dziecku. Możecie powiedzieć, że przeginam, ale takie są realia-teraz, co 4 dziecko w USA ma problemy z wagą..Jeśli po 2 tygodniach regularnego ćwiczenia twoja motywacja lekko podupada to wynagródź się-zrób sobie jakąś przekąskę-może być nawet słodka-jest teraz wiele pysznych, zdrowych przepisów-patrz ciastka pani Emilki.

4. Nastawienie- to istota reżimu treningowego. Musisz zdać sobie sprawę z tego, iż działanie, jakie wykonujesz przez ćwiczenie dzień w dzień jest tylko i wyłącznie na twoją korzyść i ma zmienić oponkę w 6-pak. Pomyśl ile korzyści zdrowotnych może przynieść ci zdrowe jedzenie..Każdy chce żyć jak najdłużej i być w dobrej formie-chcesz dobrą formę na stare lata-zadbaj o nią już teraz!

5. Wzór- i nie mówię o matematyce w tym momencie. Mowa o modelu osoby, która jest dla ciebie wzorem do naśladowania. Pewnie nie raz zdarzyło ci się oglądać czasopisma czy programy sportowe i przyglądać się sylwetkom sportowców. Postaw sobie w pokoju fotkę swojej ulubionej postaci i stopniowo dąż do celu.

6. Notatnik- kup jeden z takich zeszycików(to nie majątek) i monitoruj wszystkie swoje dokonania. Pisz dosłownie wszystko-posiłki, treningi jak i inne sprawy-to postępowanie pomoże ci uporządkować swoje najważniejsze sprawy.

7. Nowe ubrania- nie ma nic lepszego jak kupno nowych ubrań..A jeszcze lepsze są miny znajomych, którzy nie mogą napatrzeć się na twój nowy wygląd. To na pewno daje lepsze samopoczucie, a też wzmacnia motywację i napawa optymizmem.

8. Cytaty- napisz sobie kilka cytatów z tematyką motywacji i powieś w pokoju. Codziennie czytaj motto-to na pewno powinno pomóc w chwilach zwątpienia. Przykład- „Nigdy nie jest za późno, aby, zrobić coś wielkiego”.

9. Info- poinformuj wszystkich swoich bliskich, że masz plan i zamierzasz coś zmienić w swoim życiu. Wsparcie innych może być równie cenne. Pamiętaj jednak, że to ty musisz być siła napędową a nie inni. Twój cel, więc to twój biznes!

10. Sukces innych- to równie dobrze motywuje. Sukces innych wpływa na nas i daje kopa do działania. „Jeśli on może to i Ty dasz radę”!

11. Muzyka- odpowiednia muzyka może zdziałać cuda. Podczas biegania czasem zdarza się nawet najlepszym „ściana”. Dobry kawałek ulubionego wykonawcy może dać dodatkowy dopływ energii i usprawnić dalszy trening.

12. Wideo- oglądając nowe ćwiczenia czy treningi najlepszych atletów jest bardzo pomocne w motywowaniu własnej osoby. Zobacz jak trenuje Kobe czy Jay Cutler i nie siedź bezczynnie tylko zabierz się do pracy!

Wszystko zależy do Ciebie-Ty jesteś panem swojego losu i to Ty dyktujesz warunki. Pamiętaj-Jeśli postawisz sobie cel – Nie poddawaj się i walcz do końca! :ziober:

Dodany obrazek

Kategorie: Artykuły

Dodaj komentarz

Kulturystyka i fitness

Zobacz wszystkie artykuły

Partnerzy portalu

log-kfd-ar log-kfd2-ar
0.17