kfd protein dessert

Motywacja

Dodany obrazek
Motywacja to podstawowa rzecz w treningach. Bez dobrego nastawienia oraz motywacji nie mamy, czego szukaA� w siA�owni. Trening nie polega na odbA�bnieniu A�wiczeA� z grafiku i jak najszybszym dotarciu do domu. Trening A?eby byA� efektywny i dawaA� jakiekolwiek rezultaty musi byA� poparty przez odpowiednie nastawienie. JeA�li nie masz chA�ci do treningu bA�dA? odkA�adasz kaA?dy trening w nieskoA�czonoA�A� to ten artykuA� na pewno jest dla Ciebie. Przed rozpoczA�ciem swojej przygody z siA�owniA� zawsze naleA?y sobie postawiA� pytanie-Dlaczego to robiA�? Co jest moim celem? NaleA?y spojrzeA� w gA�A�b duszy i przekonaA� samego siebie, A?e nie ma rzeczy niemoA?liwych. ChA�ci oraz zaangaA?owanie to w znaczA�cym stopniu klucz do zbudowania imponujA�cych miA�A�ni.
Wszystko tak naprawdA� zaczyna siA� od gA�owy. A�adna odA?ywka nie jest tak silna jak twoje ego..JeA�li bA�dziesz poddawaA� siA� na kaA?dym kroku to jak bA�dziesz sobie radziA� z innymi sytuacjami A?yciowymi..Sprostasz wymaganiom?? DajA�c z siebie sto procent masz satysfakcjA� i wiesz, A?e zrobiA�eA� dosA�ownie wszystko, aby pomA?c sobie w dojA�ciu do upragnionego celu.
W tym artykule przedstawiA�em 12 zagadnieA�, ktA?re w pewien sposA?b pomogA� mi w wyjaA�nieniu gA�A?wnego tematu.

1. ZdjA�cia- pewnie czA�sto oglA�daA�eA�/A�aA� siebie na fotach z wakacji bA�dA? w lustrze..Sumienie mA?wi, A?e przydaA�oby siA� zrzuciA� kilka kilogramA?w, ale jakoA� nie moA?esz siA� do tego zabraA�..Dlatego najlepszym rozwiA�zaniem i zarazem 1 kluczem do motywowania siebie sA� osobiste zdjA�cia. PatrzA�c na nie codziennie masz na sobie pewnego rodzaju presjA�, co motywuje ciA� do dziaA�ania.

2. Buy bupropion online Przyjaciele- wiem jedno-jeA�li chcesz osiA�gnA�A� cel musisz trzymaA� siA� zasad, jakie sobie wytyczyA�eA�..Na pewno nie moA?esz patrzeA� na innych. JeA�li stawiasz sobie cel to trzymaj siA� jego i nie odpuszczaj-nawet, jeA�li mama upiekA�a pycha ciasto a babcia wpadA�a ze A�wieA?A� dawkA� sA�odyczy. Raz drugi trzeci i twA?j plan wielkiej przemiany sylwetki runie, a tym samym twoja motywacja jeszcze bardziej na tym ucierpi.

3. Nagroda- przyjA�A�o siA�, A?e kiedy dziecko zrobi coA� dobrego czeka go nagroda. NajczA�A�ciej w latach mA�odoA�ci sA� to sA�odycze. Nie wiem jak inni, ale moim zdaniem to raczej nie nagroda, lecz szkodzenie dziecku. MoA?ecie powiedzieA�, A?e przeginam, ale takie sA� realia-teraz, co 4 dziecko w USA ma problemy z wagA�..JeA�li po 2 tygodniach regularnego A�wiczenia twoja motywacja lekko podupada to wynagrA?dA? siA�-zrA?b sobie jakA�A� przekA�skA�-moA?e byA� nawet sA�odka-jest teraz wiele pysznych, zdrowych przepisA?w-patrz ciastka pani Emilki.

4. Nastawienie- to istota reA?imu treningowego. Musisz zdaA� sobie sprawA� z tego, iA? dziaA�anie, jakie wykonujesz przez A�wiczenie dzieA� w dzieA� jest tylko i wyA�A�cznie na twojA� korzyA�A� i ma zmieniA� oponkA� w 6-pak. PomyA�l ile korzyA�ci zdrowotnych moA?e przynieA�A� ci zdrowe jedzenie..KaA?dy chce A?yA� jak najdA�uA?ej i byA� w dobrej formie-chcesz dobrA� formA� na stare lata-zadbaj o niA� juA? teraz!

5. WzA?r- i nie mA?wiA� o matematyce w tym momencie. Mowa o modelu osoby, ktA?ra jest dla ciebie wzorem do naA�ladowania. Pewnie nie raz zdarzyA�o ci siA� oglA�daA� czasopisma czy programy sportowe i przyglA�daA� siA� sylwetkom sportowcA?w. Postaw sobie w pokoju fotkA� swojej ulubionej postaci i stopniowo dA�A? do celu.

6. Notatnik- kup jeden z takich zeszycikA?w(to nie majA�tek) i monitoruj wszystkie swoje dokonania. Pisz dosA�ownie wszystko-posiA�ki, treningi jak i inne sprawy-to postA�powanie pomoA?e ci uporzA�dkowaA� swoje najwaA?niejsze sprawy.

mexico viagra prices. 7. Nowe ubrania- nie ma nic lepszego jak kupno nowych ubraA�..A jeszcze lepsze sA� miny znajomych, ktA?rzy nie mogA� napatrzeA� siA� na twA?j nowy wyglA�d. To na pewno daje lepsze samopoczucie, a teA? wzmacnia motywacjA� i napawa optymizmem.

8. Cytaty- napisz sobie kilka cytatA?w z tematykA� motywacji i powieA� w pokoju. Codziennie czytaj motto-to na pewno powinno pomA?c w chwilach zwA�tpienia. PrzykA�ad- a�zNigdy nie jest za pA?A?no, aby, zrobiA� coA� wielkiegoa�?.

9. Info- poinformuj wszystkich swoich bliskich, A?e masz plan i zamierzasz coA� zmieniA� w swoim A?yciu. Wsparcie innych moA?e byA� rA?wnie cenne. PamiA�taj jednak, A?e to ty musisz byA� siA�a napA�dowA� a nie inni. TwA?j cel, wiA�c to twA?j biznes!

10. Sukces innych- to rA?wnie dobrze motywuje. Sukces innych wpA�ywa na nas i daje kopa do dziaA�ania. a�zJeA�li on moA?e to i Ty dasz radA�a�?!

11. Muzyka- odpowiednia muzyka moA?e zdziaA�aA� cuda. Podczas biegania czasem zdarza siA� nawet najlepszym a�zA�cianaa�?. Dobry kawaA�ek ulubionego wykonawcy moA?e daA� dodatkowy dopA�yw energii i usprawniA� dalszy trening.

12. Wideo- oglA�dajA�c nowe A�wiczenia czy treningi najlepszych atletA?w jest bardzo pomocne w motywowaniu wA�asnej osoby. Zobacz jak trenuje Kobe czy Jay Cutler i nie siedA? bezczynnie tylko zabierz siA� do pracy!

Wszystko zaleA?y do Ciebie-Ty jesteA� panem swojego losu i to Ty dyktujesz warunki. PamiA�taj-JeA�li postawisz sobie cel-Nie poddawaj siA� i walcz do koA�ca! :ziober:

Dodany obrazek

Kategorie: Artykuły

Dodaj komentarz

Kulturystyka i fitness

Zobacz wszystkie artykuły

Partnerzy portalu

log-kfd-ar log-kfd2-ar
0.17