kfd protein dessert

Dieta zapracowanej kobiety

Żyjąc aktywnie i chcąc zachować dobre samopoczucie oraz satysfakcjonującą sylwetkę na pewno nie można jeść jakkolwiek. Spośród wielu proponowanych kobietom diet, warto zwrócić uwagę na tę, która przyjęła nazwę diety zapracowanej kobiety. Dietę tę stosuje się w okresie od dwóch do czterech tygodni, a podstawowym jej założeniem jest jedzenie mniejszych ilości pokarmów, ale oczywiście częściej. Bardzo ważne w tej diecie jest to, aby spożywać posiłki o stałych porach i nie podjadać byle, czego pomiędzy posiłkami. Wskazane jest również wypicie szklanki wody na czczo.

Niewielkie i lekkostrawne

Posiłki nie mogą być zbyt obfite, ale muszą zawierać wiele składników odżywczych i tak z samego rana wskazane jest uwzględnienie takich produktów jak płatki bez cukru, chuda wędlina czy też owoc. Nie zapomnijmy o skromnym drugim śniadaniu, a jeśli chodzi o obiad to nie powinien on zawierać takich produktów jak ziemniaki. Wystarczy ryba, pieczone mięso, a do tego jakaś sałatka warzywna. Kolacja również nie powinna być zbyt obfita i na pewno nie zapominamy w tym miejscu o jakichś owocach. Więcej informacji poczytasz na stronie http://www.kfd.pl/dieta-zapracowanej-kobiety-42078.html/.

Tagi: ,

Dodaj komentarz

Kulturystyka i fitness

Zobacz wszystkie artykuły

Partnerzy portalu

log-kfd-ar log-kfd2-ar
0.32