kfd protein dessert

Dieta piłkarza

Każdy, kto gra zawodowo, ale też dla przyjemności w piłkę nożną doskonale zdaje sobie sprawę, że bardzo ważna jest kondycja, szybkość i dynamika gry. Taki efekt możemy osiągnąć stosując dietę przygotowaną specjalnie dla piłkarza, taką, która zapewni nam nie tylko ogromną ilość energii w trakcie meczu, ale także i po jego zakończeniu.

Co włączyć do diety piłkarza?

Bez wątpienia każdy zawodnik, na około dwie godziny przed meczem powinien zjeść posiłek, w którym znajdzie się spora ilość węglowodanów. Dzięki temu na cały mecz będziemy mieć znaczną ilość energii. Warto jeść, więc posiłki, na które składają się białe pieczywo, płatki, ryż, owoce, warzywa, czy też makaron. Dodatkowo do diety trzeba włączyć też sód, aby uniknąć skurczów mięśni. Ważna jest także dieta zastosowana po meczu, ponieważ warto sięgnąć po glukozę a także pić znaczne ilości wody, dzięki temu obejdzie się bez odwodnienia naszego organizmu. Więcej o diecie dla piłkarza znajdziesz na: http://www.kfd.pl/dieta-pilkarza-42585.html/#ixzz39Xee81hJ.

Tagi: ,

Dodaj komentarz

Kulturystyka i fitness

Zobacz wszystkie artykuły

Partnerzy portalu

log-kfd-ar log-kfd2-ar
0.25