kfd protein dessert

Cardio

TRENING CARDIO

 

Dodany obrazek

Trening cardio tak na prawdA� to baza dla kaA?dego treningu siA�owego. Bez niego trening siA�owy nie jest w 100% kompletny. Nie jest nowoA�ciA� fakt, iA? takie A�wiczenia sA� nudne i z czasem nie przynoszA� nam takiej satysfakcji jaka byA�a na poczA�tku naszej drogi do super sylwetki. Oto 10 pomocnych rad, ktA?re w bardzo efektywny sposA?b podkrA�cA� trening cardio i zmniejszA� czas jaki bA�dziemy poA�wiA�caA� na rowerze, orbitreku czy bieA?ni.

Wybierz to co lubisz

JeA�li nie lubisz biegaA� albo jeA?dziA� na rowerze to po prostu nie rA?b tego. Nie mam na myA�li wykreA�lenia w ten sposA?b wszystkich A�wiczeA� cardio. Po prostu jeA�li lubisz graA� w piA�kA� noA?nA�, pA�ywaA�, graA� w koszykA?wkA� to postaw na te aktywnoA�ci. Zawsze lepiej wykonuje siA� coA� co lubimy, a coA� co robimy z przymusu nie przynosi juA? takich korzyA�ci.

Odpowiedni sprzA�t

PodstawA� uprawiania kaA?dego sportu jest odpowiednie przygotowanie do treningu. Mowa tutaj o prawidA�owym ekwipunku, np. bez zgodnie dobranego obuwia naraA?amy nasze stawy na kontuzjA�. NaleA?y rA?wnieA? pamiA�taA� o fakcie jakim jest Online proscar no prescription inwestycja, ktA?ra sama w sobie jest bardzo motywujA�ca. JeA�li przeznaczymy sporA� sumA� na sprzA�t to podA�wiadomie bA�dziemy motywowani aspektem marnowania pieniA�dzy.

Dodany obrazek

Zawsze gotowy

Jazda 30-40 minut na rowerze stacjonarnym donikA�d czA�sto bywa nuA?A�ca. Dlatego zawsze naleA?y mieA� ze sobA� albo ulubiony magazyn albo mp3 z wybranymi kawaA�kami. Muzyka to idealny motywator, a odpowiednie dA?wiA�ki na pewno nie pozwolA� nudzie poszaleA�.

Urozmaicanie

Zmiany sA� dobre! JeA�li nudzi ciA� robienie dA�ugiego cardio na 1 maszynie zrA?b 3 albo 4 mniejsze sesje na rA?A?nych maszynach. Tym samym nie pozwolisz organizmowi do adaptacji do danego wysiA�ku. Jak wiadomo- rA?A?norodnoA�A� czyni cuda.

IdA? na ustA�pstwa

Wielokrotnie moA?na spotkaA� siA� z sytuacjA�, A?e osoba trenuje regularnie dA?wiganie ciA�A?arA?w, ale odpuszcza sobie trening cardio, poniewaA? jest on nudny. JeA�li naleA?ysz do jednej z takich osA?b to mam dla ciebie rozwiA�zanie. Podczas przerw miA�dzy seriami rA?b 2-3 minutowe sesje cardio- czy to rower, czy doxycycline asia. skakanka, czy orbitrek. Decyzja naleA?y do ciebie co wybierzesz. Taki system jest bardzo ceniony przez sportowcA?w wielu dyscyplin i bardzo daje popaliA�.

Dodany obrazek

PrawidA�owa forma

Podczas wykonywania wszystkich A�wiczeA� naleA?y zwracaA� uwagA� na aspekt techniczny. ZA�e wykonanie A�wiczeA� w najgorszym wypadku moA?e prowadziA� do kontuzji, a w mniejszym stopniu moA?e minimalizowaA� efekt danego treningu. Podczas stosowania ergometru naleA?y wykonywaA� peA�ny zakres ruchu, gdyA? takim sposobem spalamy wiA�cej kalorii- a oto przecieA? chodzi w treningu cardio.

ZaangaA?owanie caA�ego ciaA�a

JeA�li na danA� sesjA� cardio moA?esz poA�wiA�ciA� tylko 20 minut swojego czasu to wybieraj takie A�wiczenia w ktA?rych caA�e ciaA�o bA�dzie zaangaA?owane do pracy- tym samym spalisz wiA�cej kalorii. Na przykA�ad, 20 minutowA� jazdA� na rowerze stacjonarnym spalisz okoA�o 200kcal. W identycznym czasie uA?ywajA�c orbitreka spalisz o 100 kcal wiA�cej. Podczas jazdy na rowerze miA�A�nie brzucha czy plecA?w nie sA� jakoA� bardzo uA?ywane. Sytuacja ma siA� zupeA�nie odwrotnie kiedy biegamy bA�dA? pA�ywamy.

Dodany obrazek

Celuj w tA�uszcz

JeA�li zaleA?y ci na jak najmniejszej iloA�ci tA�uszczu to postaw na trening cardio z samego rana na pusty A?oA�A�dek albo od razu po treningu siA�owym. Te 2 alternatywy wykorzystujA� aspekt braku energii- tym samym organizm bA�dzie musiaA� siA�gnA�A� do zgromadzonych zapasA?w tA�uszczu aby pozyskaA� a�zzasilaniea�?.

Godzinna przerwa

JeA�li jesteA� na etapie zrzucania zbA�dnych kilogramA?w to zrA?b sobie godzinny post po treningu cardio. To pozwoli twojemu ciaA�u spaliA� wiA�cej kalorii.

Wczuj siA� w serce

Pewnie juA? wiele razy byA�o o tym pisane, ale jest to kluczowa zasada ktA?rej nie wolno pomijaA�. Odpowiednie tA�tno jest bardzo waA?nym aspektem. Nie stosowanie siA� do tej zasady niweczy caA�A� ciA�A?kA� prace treningu cardio. Przypominam, aby dowiedzieA� siA� jakie jest tA�tno max naleA?y od 220 odjA�A� swA?j wiek. Zalecane jest trenowanie w zakresie 70% tA�tna max. PrzykA�ad: 30 letnia osoba ma tA�tno max-190. 70 % od 190 to mniej wiA�cej 133 uderzeA� na minutA�. Zakres 130-135 uderzeA� na minutA� bA�dzie dla tej osoby najlepszym rozwiA�zaniem.

Dodany obrazek

 

Kategorie: Artykuły,Kulturystyka i fitness

Tagi: ,

Dodaj komentarz

Kulturystyka i fitness

Zobacz wszystkie artykuły

Partnerzy portalu

log-kfd-ar log-kfd2-ar
0.22