kfd protein dessert

Pora na redukcję- sprawdź jak to zrobić!

Weight-LossNasza figura po okresie zimowym, najczęściej pozostawia bardzo wiele do życzenia. Zanim, więc  wiosna zapuka nam w okna, zastanówmy się, w jaki sposób powrócić do formy. W jaki sposób stracić w miarę szybko i skutecznie zbędne kilogramy a tym samym czuć się po prostu fantastycznie. Naszym celem jest, więc redukcja tłuszczu, dzięki wykorzystaniu najbardziej skutecznych metod, możesz to osiągnąć!

Trzy propozycje diet

Oczywiście istotnym elementem redukcji jest właściwe odżywianie. Należy, więc wybrać dietę, jaka sprawi, że szybko, a przede wszystkim bez efektu jo – jo nasze ciało stanie się smukłe oraz zdrowsze. Za najbardziej skuteczne uchodzą dziś trzy propozycje diet.

  • Dieta zbilansowana, która to przeznaczona jest dla osób cechujących się największą wytrzymałością, ale także dla tych, którzy wprost nie mogą obejść się bez węglowodanów.
  • Dieta SKD proponowana jest przede wszystkim dla osób upartych, jednak posiada ona w sobie odrobinę przyjemności.
  • Dieta CKD to najtrudniejsza dieta, jednakże cechuje się ona najlepszymi efektami.

 

Główne źródła kalorii

Healthy-eatingNajważniejsze źródła węglowodanów
Węglowodany to produkty, które cechują się niskim Ig. Do nich zaliczają się:

  • Kasza gryczana
  • Ryż brązowy
  • Płatki owsiane górskie
  • Warzywa
  • Świeże owoce
  • Chleb razowy lub pełnoziarnisty
  • Otręby

Źródła tłuszczy
To przede wszystkim:

  • Oliwa z oliwek
  • Olej lniany awokado
  • Tran
  • Orzechy
  • Nasiona
  • Tłuste ryby

Źródła białek
Głównymi produktami są:

  • Jajka
  • Ryby
  • Drób
  • Wołowina
  • Nabiał
  • Chudy twaróg
  • Soczewica soja

Naturalnie, w żadnym przypadku nie można zapomnieć o wodzie, bowiem powinniśmy pić jej dwa litry każdego dnia.

Istotny jest treningone couple man woman exercising workout fitness

W procesie redukcji nie tylko właściwie dobrana dieta przynosi idealne efekty, ponieważ warto wiedzieć, że musi być ona poparta treningiem. Aby efekt był jak najlepszy powinniśmy połączyć ćwiczenia o charakterze aerobowym z ćwiczeniami siłowymi. Taki trening warto wykonywać trzy razy w tygodniu.

Jeżeli nasz trening jest idealnie ułożony, wówczas pozytywnie będzie wpływał na całe nasze ciało. Trening spowoduje, że będzie się ono idealnie prezentować, nie będzie na nim ani grama tłuszczu, zaś mięśnie staną się mocniejsze i widoczne. Dla kobiet szczególnie ważny jest biust, uda i brzuch, dlatego warto tak ułożyć ćwiczenia, aby korzystnie wpływały na te partie ciała.

Idealnie dobrane kosmetyki

peelingJeśli stosujemy redukcje, bez wątpienia powinniśmy sięgnąć także po idealnie dobrane do naszych potrzeb kosmetyki. Warto skusić się na małe triki kosmetyczne, dzięki którym nasza skóra szybciej stanie się jędrna, a cellulit stanie się niewidoczny. Naturalnie, kosmetyki te trzeba rozprowadzać odpowiednią rękawicą, po to by wspomogły nasze ukrwienie skóry. Przydatny jest również masaż oraz peeling wykonany z fusów kawy. Po tego typu zabiegach, należy całe ciało natłuścić oliwką, co dokładnie nawilży i odżywi naszą skórę. Dodatkową zaletą jest również pozbycie się martwego naskórka.

Rola kalkulatorów BMI i BMR w redukcji

Niezwykle ważną role w redukcji tkanki tłuszczowej odgrywają kalkulatory BMI i BMR. Określają one zapotrzebowanie kaloryczne naszego organizmu, a tym samym pozwalają na bardzo szybkie i wygodne wyliczenie własnego dziennego zapotrzebowania na kalorie.

Kalkulator BMR umożliwia nam również sprawdzenie, czy dieta, jaką stosujemy jest adekwatna dla naszego organizmu, oraz czy nie prowadzi do niedoborów. Korzystanie z owych kalkulatorów jest bardzo proste i łatwe, dlatego stosując redukcje tkanki tłuszczowej z całą pewnością warto skorzystać z ich pomocy.

 

Kategorie: Artykuły,Kulturystyka i fitness

Tagi: , , , , ,

Dodaj komentarz

Kulturystyka i fitness

Zobacz wszystkie artykuły

Partnerzy portalu

log-kfd-ar log-kfd2-ar
0.18