kfd protein dessert

Power Bar – grupowe wyciskanie

power bar wyciskanie

Kluby fitness od jakiegoś czasu wprowadzają to nowe rozwiązania dla swoich uczestników, poszerzając ofertę zajęć, które nie tylko są dedykowane dla Pań – jak to z reguły bywało. Zdecydowanie można stwierdzić fakt, iż coraz bardziej owe kluby podążają z duchem czasu za szybko rozwijającą się branżą fitness i kulturystyki. Niestety, będąc nowym członkiem miewamy czasem problem z nazewnictwem pewnych zajęć, które są nazwami obcojęzycznymi – tłumaczenie niektórych z nich, czasem również niewiele nam powie. W gestii klubów fitness jest uświadomienie klientowi w jaki sposób wyglądają zajęcia i  jaki mają przebieg. Realia są jednak nieco bardziej ”skąpe” dla amatorów sportów fitnessowych, opisy zazwyczaj są dosyć krótkie i bardzo oględne. Dlatego w tym artykule, przybliżymy Wam jedno z zagadnień, w zasadzie zajęć, które obecnie zostało wdrożone  w grafik wielu siłowni i klubów, ciesząc się dużą aprobatą tych początkujących siłaczy/siłaczek i tych bardziej zaawansowanych.

POWER BAR to grupowe zajęcia fitnessowe, które są kierowane do wszystkich, chcących zwiększyć swoją siłę, wzmocnić i wyrzeźbić ciało. Cały trening jest oparty o ćwiczenia z obciążeniem, dopasowanym do możliwości oraz potrzeb uczestnika zajęć. Nad poprawnością wykonywanych ćwiczeń czuwa instruktor, który pokazuje ćwiczenia grupie oraz wyjaśnia technikę – zwłaszcza bardzo istotną przy ćwiczeniach ze sztangą. Głównym akcesorium przy Power Bar jest właśnie sztanga, która towarzyszy nam przez większość zajęć.

Statyczny oraz siłowy trening wytrzymałościowy posiada prostą, nieskomplikowaną choreografię, szczegółowo dopracowaną pod uzyskanie satysfakcjonujących efektów. Zajęcia są prowadzone w rytm energicznej muzyki, która pozwala wyzwolić z siebie zasoby energii i przekraczać granicę własnej wytrzymałości. Każde ćwiczenie ma narzucone tempo. Osoby, które dopiero zaczynają swoją przygodę z tym stylem ćwiczeń,  na początku powinny bardziej się skupić na samej technice chwytu. Odpowiednie wskazówki wskaże Wam instruktor prowadzący.

power bar - kobieta ze sztangą

Program zajęć jest ułożony w taki sposób, iż kobiety nie muszą się obawiać o znaczny przyrost masy mięśniowej – sami decydujemy o obciążeniu! Na początku ćwiczeń, trener dokładnie przeprowadza rozgrzewkę, która w drugiej połowie wykorzystuje już dyski. Power Bar to także wykorzystanie wolnych ciężarów i nauka pracy z nimi. Dzięki takiemu treningowi, nauczysz się poprawnie chwytać sztangę, martwych ciągów oraz urozmaicisz swój system treningów z wszelkimi obciążeniami. By uczestniczyć w tego typu zajęciach, nie musisz się specjalnie do nich przygotowywać – Power Bar jest dedykowany dla wszystkich, niezależnie od poziomu wytrenowania.

Power Bar, to godzinny trening aktywizujący wszystkie główne partie mięśniowe, dzięki któremu jesteś w stanie spalić 600 kcal! Ta zabójcza mieszanka potrafi dać w kość, ale jej rezultaty jesteś w stanie zauważyć już po krótkim okresie czasu.

Korzyści:

  • skuteczny sposób rzeźbienia sylwetki,
  • wzrost wytrzymałości i siły mięśni,
  • poprawa wydolności,
  • redukcja tkanki tłuszczowej,
  • wyrobienie i podkreślenie zarysu mięśni,
  • wzmocnienie mięśni pleców i brzucha,
  • wyrzeźbione ramiona,
  • jędrne pośladki,
  • wyrzeźbione nogi,
  • rozwój mięśni.

Kategorie: Kulturystyka i fitness

Tagi: , , , , , , , ,

Dodaj komentarz

Kulturystyka i fitness

Zobacz wszystkie artykuły

Partnerzy portalu

log-kfd-ar log-kfd2-ar
0.17