kfd protein dessert

NajwaA?niejszy posiA�ek osoby trenujA�cej

NajwaA?niejszy posiA�ek osoby trenujA�cej

Dodany obrazek

Co jest najwaA?niejszym posiA�kiem kulturystA?w?

Co jeA�A� podczas tego posiA�ku?

Czy planujesz swA?j jadA�ospis? JeA�li tak, to jak ukA�adasz sobie grafik swA?j?

Dieta jest kluczowym elementem podczas budowania muskularnego ciaA�a, dlatego naleA?y dokA�adnie wszystko rozplanowaA� jeszcze przed rozpoczA�ciem A�wiczeA�.
JesteA� tym, co jesz. MiA�A�nie sA� w kuchni i A�A?A?ku a nie w siA�owni. Jedz duA?o, aby byA� duA?y.

JeA�li jeszcze nie wiesz-dieta to podstawa. Bez odpowiedniego jadA�ospis moA?esz poA?egnaA� siA� z jakimikolwiek wynikami. Jedzenie, ktA?re dostarczamy codziennie jest nie tylko paliwem, ale takA?e niezbA�dnA� energiA� do dziaA�ania miA�A�ni i trusted place to buy propecia. regeneracji. Na pewno przy ukA�adaniu diety naleA?y mieA� na uwadze swoje cele. NiektA?re produkty naleA?y przedkA�adaA� nad inne. Na tym to wszystko polega.

JeA�li zadaA�bym pytanie-jaki posiA�ek twoim zdaniem jest najwaA?niejszy w ciA�gu dnia? Z pewnoA�ciA� uzyskaA�bym odpowiedA?, A?e A�niadanie i posiA�ek po-treningowy. Nie jest to zA�a odpowiedA? jednak w moim mniemaniu nie jest do koA�ca poprawna.
I nie chce teraz wychodziA� na kretyna. NajwaA?niejszym, posiA�kiem dnia jest posiA�ek przed treningowy. Dlaczego? To proste-posiA�ek ten determinuje czas, jaki moA?esz spA�dziA� na siA�owni intensywnie A�wiczA�c. Nie moA?esz przecieA? jechaA� samochodem na pustym baku, wiA�c jak organizm bA�dzie dziaA�aA�, jeA�li nie dostanie wystarczajA�cej iloA�ci skA�adnikA?w odA?ywczych? Na to pytanie nie muszA� udzielaA� odpowiedzi. Nie obchodzi mnie to ile ktoA� wyciska na klatkA� czy jak szybko biega. OczywiA�cie podczas treningu moA?na A�amaA� kolejne bariery w ciA�A?arach czy kilometrach, ale jeA�li nie ma budulca caA�y wysiA�ek idzie na marne.
PosiA�ek przed treningowy, o ktA?rym caA�y czas piszA� to nie shake kreatynowy czy jakiA� inny suplement.

Mowa tutaj o prawdziwym posiA�ku zjedzonym pA?A�torej godziny przed siA�owniA�. Czas jest tutaj bardzo istotny. NaleA?y pamiA�taA� A?eby nie iA�A� na siA�owniA� od razu po zjedzeniu posiA�ku gdyA? takie rozumowanie nie przyniesie zamierzonych efektA?w. PosiA�ek nie zostanie prawidA�owo wykorzystany przez organizm.

Dodany obrazek

W takim razie czy jest jakaA� idealna formuA�a takiego posiA�ku?

Odpowiem wprost. OsobiA�cie nie mam takowej jednak naleA?y pamiA�taA�, aby w posiA�ku przed treningiem uwzglA�dniA� odpowiedniA� zawartoA�A� biaA�ek, wA�glowodanA?w i tA�uszczy- dopasowanych do wA�asnych potrzeb.

OsobiA�cie polecam wA�glowodany zA�oA?one, o niskim wspA?A�czynniku IG. SA� one idealne przed treningiem gdyA? dostarczajA� odpowiednich skA�adnikA?w mineralnych i to dziA�ki nim otrzymujemy potrzebnA� energiA� do dziaA�ania. WA�glowodany sA� rA?wnieA? materiaA�em, ktA?ry odnawia zasoby glikogenu, a jak wiadomo to na tych rezerwach organizm bazuje podczas A�wiczeA� fizycznych.
OczywiA�cie do peA�ni szczA�A�cia potrzebne sA� jeszcze biaA�ka. Najlepszym wyborem sA� oczywiA�cie te wolno trawione- miA�so, jest najlepszA� opcjA�. Przede wszystkim, dlatego iA? dostarcza aminokwasy, bez ktA?rych budowanie miA�sni jest niemoA?liwe.

Zjedzenie biaA�ka przed treningiem jest bardziej znaczA�ce niA? to, ktA?re jest wypite w formie shakea��a po treningu. Dlaczego? Jak dowiedziono naukowo aminokwasy dostarczone przed treningiem majA� wiA�kszy wpA�yw aniA?eli te dostarczone po treningu.

TA�uszcze to kolejny skA�adnik, ktA?rego nie wolno zaniedbywaA�. Przede wszystkim dziA�ki tA�uszczom organizm ma staA�y dopA�yw energii a takA?e procesy trawienia sA� na odpowiednim/staA�ym poziomie.

I jeszcze jedno.. Po zjedzeniu posiA�ku- jakaA� godzinA� po zjedz deser! Tak! Deser! Mam tutaj na myA�li jakiA� owoc lub coA� innego, Trimoxazole price co zawiera cukry proste. Jednak zalecam owoce gdyA? sA� zdrowe i bogate w skA�adniki mineralne. Dlaczego deser? Bo w ten sposA?b moA?na zmniejszyA� iloA�A� glikogenu wykorzystywanego podczas A�wiczeA�. Takie postA�powanie moA?e wydA�uA?yA� wydajnoA�A� A�wiczeA�, ale przede wszystkim moA?e spowodowaA� wytworzenie lepszego A�rodowiska do zaistnienia stanu anabolicznego.

Dodany obrazek

Czy planuje swoje posiA�ki?

Jak kaA?dy, ja takA?e pracujA� i czasami ciA�A?ko znaleA?A� chwilA� wolnego czasu na dobry posiA�ek. Jest jednak pewien wyjA�tek, ktA?ry mam zawsze dobrze zaplanowany. OczywiA�cie jest nim posiA�ek przed treningiem. PosiA�ek po treningowy to najczA�A�ciej szejk biaA�kowy, ktA?ry nie zajmuje wiA�cej jak 5 minut na jego przygotowanie. Potem mamy sporo czasu-okoA�o 2 godziny na zjedzenie kolejnego. Te 2 godziny to sporo czasu. PosiA�ek przed treningiem musi byA� szczelnie dopiA�ty. NaleA?y zawsze zwracaA� uwagA� na to, co siA� je. JeA�li oczekuje siA� rezultatA?w w jak najkrA?tszym czasie to wszystko inne musi byA� wrA�cz idealnie dograne.

PrzykA�adowe posiA�ki przed treningowe:

1. Kurczak w przyprawach z ryA?em brA�zowym, pomidorem i awokado.

2. SaA�atka z tuA�czykiem, peA�noziarnistym makaronem i olejem rzepakowym.

3. Owoce morza z ryA?em i saA�atA� lodowA� z paprykA�, pomidorami i ogA?rkami.

4. KawaA�ki kurczaka zasmaA?one z biaA�kami jaj z pieczarkami i fasolA� czerwonA�.

5. MiA�so mielone z kurczaka w curry z pA�atkami owsianymi i otrA�bami.

Kategorie: Artykuły,Zdrowe odżywianie i eko życie

Tagi: , ,

Dodaj komentarz

Kulturystyka i fitness

Zobacz wszystkie artykuły

Partnerzy portalu

log-kfd-ar log-kfd2-ar
0.13