kfd protein dessert

Poznaj swoich wrogów diety

wrogowie dietyW poszukiwaniu ”złotego środka”, by nasze zdrowie i witalność mogła emanować z naszych ciał, napotykamy wiele przeszkód. Na swojej drodze w sferze żywności często spotykamy wiele produktów, które stają się albo naszymi wrogami, albo sojusznikami. Nasi wrogowie czają się na każdym rogu, kusząc nas kolorowymi opakowaniami i złudnymi hasłami marketingowymi. Proces rozpoznawania swoich sojuszników i eliminowania wrogów zajmuje trochę czasu. Planowanie zakupów i przemyślanych posiłków to następstwo dogłębnej analizy, a nawet dobrze obranej strategii. W końcu jeśli chodzi o zdrowie, a przy okazji o wsparcie naszej kondycji fizycznej, jak i psychicznej warto zapoznać się z faktami!

Cherie Soria jest inspiracją i propagatorką żywności organicznej. Za definitywnego sprzymierzeńca w zdrowym odżywianiu uważa surowe pożywienie roślinne. Sama stosuje się do tych zasad zdrowego i ekologicznego jedzenia, a najlepszym dowodem na to, że to skutkuje jest sama Cherie!  Będąc przed 70 , może pochwalić się nienaganną szczupłą sylwetką, tryskającą wręcz urodą, a także całkiem dobrą formą. Na swoim koncie ma trzy czarne pasy w karate.  Cherie Soria wraz z mężem stosuje wysoce surowo wegańską dietę, prowadzą także surowy instytut gastronomiczny, rozprzestrzeniając swoją wiedzę i smaki na restauracje, knajpy i książki kulinarne swojego autorstwa.

materiały prasowe: cheriesoria.wordpress.com

materiały prasowe: cheriesoria.wordpress.com

Na podstawie opinii weganki, zaznaczyliśmy produkty, które należą do naszych wrogów i warto wyeliminować je z naszej codziennej diety.

Produkty, których należy unikać:

1. Rafinowanych produktów skrobiowych, co oznacza, przetworzonej żywności wykonane z białej mąki, takich jak pieczywo, ciasta, ciasteczka, torty, krakersy, itp. Są to pokarmy bogate w węglowodany. Należy zauważyć, że nie ma potrzeby, by unikać węglowodanów w owocach czy w warzywach, przędzy i całych ziaren.

2. Produktów wykonanych z białego cukru, cukru brązowego, syrop kukurydziany, syrop kukurydziany o wysokiej zawartości fruktozy, glukozy i innych cukrów.

3. Przetworzonych produktów, zawierających częściowo utwardzony tłuszcz lub smalec, takie jak krakersy, ciastka, margaryna, popcorn, ciasta i ciastka.

4. Smażonych potraw, takie jak smażony kurczak, smażone ryby, frytki, krążki cebulowe.

5. Słonych, smażonych przekąsek: chipsy, kukurydziane przekąski.

6. Gotowych potraw, ze względu na wysoką zawartość soli w pokarmie oraz konserwantów. Sięgając po tego typu produkty – koniecznie sprawdzaj etykiety!

7. Przetworzonych produktów mięsnych, typu mięs obiadowych, boczek, gotowe zapakowane produkty mięsne – np. mięso mielone na tackach.

8. Tłustego mięsa: m.in. hamburgerów, żeberek, schabowych.

9. Produktów mlecznych, takich jak pełnotłusty ser żółty, kremy, bita śmietana, lody czy pełne mleko.

10. Napojów z wysokim ładunkiem kalorycznym bez wartości odżywczych: drinki alkoholowe, shake mleczne, wymyślne kawy z syropami i z bitą śmietaną, napoje gazowane.sojusznicy diety

Kategorie: Artykuły,Zdrowe odżywianie i eko życie

Tagi: , , , , ,

Dodaj komentarz

Kulturystyka i fitness

Zobacz wszystkie artykuły

Partnerzy portalu

log-kfd-ar log-kfd2-ar
0.17